Raporty CDR i billingowanie połączeń

 

Dostarcza danych statystycznych oraz pozwala na kontrolowanie wydatków w firmie.
generowanie raportów o zdarzeniach na centrali

  • raporty o połączeniach: wychodzących, przychodzących, nieodebranych, odebranych, o statusie zajętości, niezrealizowanych
  • informacje o czasie połączenia oraz o czasie rozmowy
  • sortowanie raportów
  • po czasie trwania
  • po numerze źródłowym
  • po numerze docelowym
  • po dacie
  • po statusie
  • eksport danych do pliku csv
  • możliwość billingowania połączeń wychodzących,
  • definiowanie stawek w zależności od celu,
  • definiowanie stawek w zależności od operatora za pomocą którego realizowane jest połączenie,
  • generowanie raportów billingowych oraz ich graficzna reprezentacja :
    • według celu
    • według ilości
    • według kosztów
  • raporty graficzne przedstawiające wykorzystania kanałów.

 

 

Zobacz: demo Centrali telefonicznej VoIP

 
Reklama

Obecnie korzystasz z przeglądarki: Internet Explorer 6 (IE6).

Twoja aktualna przeglądarka internetowa musi być zaktualizowana do wersji Internet Explorer 7 (IE7), aby móc w pełni korzystać z naszej strony.

Dlaczego warto dokonać uaktualnienia do programu Internet Explorer 7? Firma Microsoft zaprojektowała Internet Explorer 7 od podstaw, wdrażając lepszezabezpieczenia, nowe zdolności, a także zupełnie nowy interfejs. Wiele zmian wynika z opinii milionów użytkowników, którzy testowane wstępnej wersji nowej przeglądarki. Najbardziej przekonującym powododem dla którego warto uaktualnić przeglądarkę jest poprawa bezpieczeństwa. Internet Explorer 7 sprawia, że surfowanie w internecie jest bezpieczniejsze, oferując większą ochronę przed wirusami, spyware i innymi podobnymi zagrożeniami internetowymi.

Program Internet Explorer 7 w wybranym języku, można znaleźć na stronie Internet Explorer 7.