Zapowiedzi głosowe dla central telefonicznych |
Popularyzacja i funkcjonalność automatycznych central telefonicznych oraz coraz większa liczba firm korzystająca z ich usług przyczyniła się do tego, że sposób i jakość powitania klienta za pomocą nagrań typu IVR (Interactive Voice Response) stała się bardzo ważna dla wizerunku firmy.
Dzisiaj już nie tylko bardzo duże firmy czy korporacje inwestują w lektorów i profesjonalnie przygotowane materiały dźwiękowe, lecz także małe firmy zastępują głosy syntezatorów na głosy lektorów.
Chcielibyśmy zaproponować Państwu wykonanie nagrań o dowolnej złożoności typu IVR w profesjonalnym studiu nagraniowym z wykorzystaniem profesjonalnego lektora.
Nasze nagrania cechuje profesjonalność i jakość wykonania:
- 1. Wszystkie nagrania są tworzone przez profesjonalnego lektora.
- 2. Użycie profesjonalnego sprzętu studyjnego i najnowszych technik nagraniowych.
- 3. Format plików przystosowany dla systemów IVR:
- 4. Optymalizacja nagrań:
W naszej ofercie posiadamy również polskie nagrania, komunikaty dla Asterisk PBX. Jest to profesjonalny zestaw polskich komunikatów głosowych przygotowanych przez grupę informatyków z wieloletnim doświadczeniem w branży IP PBX.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym produktem.
|