Nasza firma posiada bogate doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu systemów i central telefonicznych opartych na Asterisk PBX. Centrale IPT znalazły uznanie między innymi w korporacji taksówkowej i instytucie badania opinii publicznej. Teraz chcielibyśmy podzielić się naszym wieloletnim doświadczeniem organizując szkolenia z instalacji i konfiguracji Asteriska.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy:
- chcą nauczyć się tworzenia własnych central telefonicznych.
- pragną dowiedzieć się jak wykorzystać nowoczesne technologie w Swojej firmie.
- chcą poznać zasady działania IP PBX.
- słyszeli o Asterisku,ale nie wiedzą jak się nim posługiwać.
Na naszym szkoleniu dowiesz się:
- jak zainstalować Asteriska ze źródeł.
- jakie protokoły komunikacyjne możesz wykorzystać w Asterisku.
- do czego służą poszczególne pliki konfiguracyjne i co oznaczają zawarte w nich opcje.
- jak tworzyć dial plan, reguły które posłużą do obsługi połączeń.
- jak przygotować zapowiedzi słowne do Asteriska.
- jak tworzyć IVR, wielopoziomowe interaktywne menu głosowe.
- jak zaprogramować urządzenia VoIP, takie jak softphony, telefony IP, bramki VoIP.
- co to są kolejki, agenci i jak je możesz wykorzystać do obsługi np. infolinii.
- w jaki sposób ograniczyć koszty w firmie za pomocą centrali VoIP.
Starając się wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych klientów proponujemy dwie formy szkolenia:
W sali szkoleniowej w Łodzi:
- Zapewniamy kawę, herbatę, zimne napoje, ciastka, słodycze.
- Obiad dostarczony przez firmę cateringową.
- Jeśli będą sobie Państwo życzyć, to zorganizujemy Państwu nocleg, w niedrogim i przytulnym hotelu.
Możemy również przeprowadzić szkolenie w określonym przez Państwa miejscu, np. w siedzibie Państwa firmy. Warunkiem przeprowadzenia takiej formy szkolenia jest obecność przynajmniej trzech osób na szkoleniu.
|